Thursday 7 July 2011

Sesuai sangat buat para penggemar buku


 

Assalammualaikum semua ,
Selamat pagi khamis . Saya doa kan moga hari ini hari yang baik - baik saja buat kita semua , amin .


Sebenar nya tadi saya baru abis jenjalan kat  yahoo.com . Then , tetiba mata ternampak foto yang sangat menarik hati kecil saya nak meneliti nya ...... Korang nak tengok ..... ??  Ni , yang kat bawah nih lah .....



Dah macam rupa gudang pun ada , kan ?




Erkk ......  Dalam toilet pun boleh letak buku ke . ...  ?

 
Hurrmmm....... sekali tengok dah macam gudang pun ada nihhhh , kan .... ? Tapi smart apa...??? Keatif dan moden lagi ...... Tapi kalau sampai dalam bilik tandas pun nak kena masuk kan juga , macam tak kena jek ....
Tapi bagi saya , ok juga konsep rumah macam nih . Dah boleh buka library , tak pun muzium buku .

Saya pun kena buat macam ni kot. Sebab nya dalam bilik saya tu sampai dah tak muat ruang nak letak buku . Mana - mana stok novel / majalah / komik yang lama , semua nya dah masuk dalam kotak ..... Gamak nya saya sangat2 memerlu kan satu gudang khas untuk tempat kan kesemua koleksi buku - buku saya tu .......  Tapi hati tertanya - tanya jugak nih bila kala agak nya saya mampun nak sedia kna rumah macam tu .... ???? Hurrmmmm .....

P / S   :  Ada di antara korang yang memang obses novel ? Share dengan saya apa novel terbaru yg korang dah abis baca ? Boleh saya dapat kan nya jugak ..... :)




No comments:

Post a Comment

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik